Tervetuloa!

Syksyn 2019 kumppanipäivässä käydään läpi ajankohtaiset asiat verkkolaskutuksen infrastruktuurissa sekä Apixin palveluissa ohjelmistokumppaneille ja loppuasiakkaille. Tarkempi ohjelma löytyy alta.

Kenelle tilaisuus on tarkoitettu: Apixin ohjelmistokumppaneille. Tapahtuma sopii parhaiten liiketoiminnasta tai tuotekehityksestä vastaaville henkilöille.

Osallistuminen: Tiloihin mahtuu 50 ensin ilmoittautunutta (max. 2 hlöä / yritys). Tapahtumaan voi myös osallistua myös etänä.

Ilmoittaudu viimeistään 8.11. mennessä!

Ilmoittautuminen on sulkeutunut. Pyydä salasana webinaaritallenteisiin Apixin asiakaspalvelusta.

Ohjelma:

Klo 10:00    Aamukahvit ja tutustuminen uusiin toimitiloihin

Klo 10:30    Apix Messaging - Tänään ja huomenna / Veli-Matti Sahlberg, CEO

Klo 10:45    Apixin päivittyneet palvelut loppuasiakkaille ja tuki kumppanien myynnille / Jarmo Paananen, VP sales

Klo 11:30    Rajapinnat ohjelmistokumppaneille / Antti Marjala, CTO

  • Kuinka hyödyntää Apixin vanhoja ja uusia rajapintoja mahdollisimman tehokkaasti
  • Kuinka käyttää Apixin rajapintoja uusien ominaisuuksien tarjoamiseksi loppuasiakkaille

Klo 12:30    Lounas

Klo 13:30    Mitä ohjelmistotalon tarvitsee tietää verkkolaskutuksesta ennen vuotta 2020  / Harri Hautakangas, CCO

  • Eurooppalainen standardin mukainen verkkolasku
  • Tarvitaanko laskusisältöön muutoksia?
  • Milloin verkkolaskutus on pakollista?

Klo 14:15     Global e-invoicing / Peter Törnroth, CEO, Apix Messaging AB

  • Electronic invoicing in Sweden, Norway, Denmark and Estonia
  • What sending electronic invoices via PEPPOL means in practise?

Klo 15:00     Tapahtuman virallinen osuus päättyy. Tapahtuman jälkeen on tarjolla pientä purtavaa ja virvokkeita.

Saapuminen:

Osoite: Sinikalliontie 7, Espoo.

Saapuminen julkisilla: HSL:n reittiopas (reitit ja aikataulut).

Saapuminen omalla autolla: Apixin toimiston pihassa on runsaasti ilmaista parkkitilaa. Vieraspaikkojen lisäksi kaikki muutkin paikat ovat käytettävissä.