Apix sai asiakkailta huippusuosittelut

Published by Exporter Dummy User on

Apixin asiakaskysely - kiitos palautteista - kumarrus

Joulukuussa 2020 tehtiin asiakaskysely, jossa pyydettiin palautetta, mikä toimii Apixilla ja mitä voitaisiin parantaa. Kiitos kaikille vastaajille!

Apixin asiakaskysely tehtiin nyt toista kertaa. Aiemmassa vuoden 2019 kyselyssä kartoitettiin mielikuvaa Apixista. Tuolloin vastauksissa toistuivat eniten kuvailut helppo sekä toimiva. Tällä kertaa kyselyssä pyydettiin lyhyesti avointa palautetta, mikä Apixilla toimii hyvin ja mitä voitaisiin parantaa.

Palautteen avulla parempia palveluja

Apix palvelee yli 30 000 yritystä 20 hengen voimin, joten saamme palautetta läpi koko organisaation ympäri vuoden. Erillinen asiakaskysely on kuitenkin tärkeä, koska sen myötä saamme palautteen mitattavassa muodossa ja näemme selkeästi, mihin suurin osa asiakkaistamme on tyytyväisiä ja mihin toivotaan yleisesti parannuksia.

Apix toimii niin hyvin, ettei edes huomaa

Asiakkailtamme kysyttiin, mikä toimii hyvin Apixin palveluissa ja toiminnassa.

Mikä toimii hyvin Apixin palveluissa ja toiminnassa? Asiakaskysely 2020.

Useimmiten asiakkaat mainitsivat olevansa tyytyväisiä varsinaiseen palveluun eli laskujen lähetykseen ja vastaanottoon, joka toimii moitteettomasti. Apixin integraatiota ja toimivuutta yhdessä käytetyn laskutus- tai taloushallinnon ohjelmiston kanssa osattiin myös kehua. Lisäksi myös Apixin asiakaspalvelu sai jälleen kerran runsaasti kiitosta.

"Toimii niin hyvin, ettei edes huomaa koko palvelua"

"Ehdottomasti parasta nopea henkilökohtainen puhelinpalvelu. Täydet pisteet!"

"Kaikki yleensä ottaen onnistuu, ei ole jäykkää tai byrokraattista"

Lisää ohjeita ja viestintää

Kysyttäessä mitä haluttaisiin parannettavan, yleisin vastaus oli "Ei mitään". Saimme kuitenkin runsaasti erilaisia ideoita esimerkiksi APIX Laskumapin käyttöliittymän parantamiseen. Lisäksi toivottiin ahkerampaa tiedottamista palveluiden uusista ominaisuuksista, joten jatkossa Apixin asiakastiedote saapuukin useammin.

Apix sai huikean hyvä NPS-luvun

Kyselyn lopuksi kysyttiin vielä, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi Apixia. Kysymyksen muoto ja vastausvaihtoehdot on vakioitu, joten siitä tuloksena saatua NPS (Net Promoter Score) -lukua voidaan vertailla toimialan sisällä. Apixin saama NPS-arvosana +58% onkin erinomainen tulos!

Apix sai asiakaskyselyssä huippuarvosanat - NPS-lukema 58 prosenttia

Otamme kaiken saamamme palautteen kiitollisena ja nöyränä vastaan.